Takk for innsatsen, Endre – lykke til med studiene
Forfatter: Thor-Jostein Egeland
18. juni 2026
Etter tre år som trener i Vålerenga Håndball takker Endre Berg-Hansen nå for seg. Til høsten flytter han for å studere, og klubben mister dermed en trener som har satt tydelige spor etter seg.
Endre har vært hovedtrener for Jenter 2013 de siste tre årene, i tillegg til å ha vært ungdomstrener for Gutter 2011 i en periode. Han har også fullført Trener 1-utdannelsen, vært dommer for klubben og spilt håndball i Vålerenga siden han var syv år.
De siste årene har han kombinert trenerrollen med spill for både juniorlaget og herrenes andrelag.
– Det har vært en glede å følge utviklingen til Endre som trener for J2013. Jeg har ikke vært annet enn imponert over hvordan han har inntatt rollen som trener, sier Andrea Elizabeth Rojas Palma.
Gjennom sitt engasjement, sin ro og sin evne til å skape et godt miljø har Endre blitt en viktig person for mange spillere og foreldre i klubben.
Vi kommer til å savne Endre, og ønsker ham masse lykke til med studietiden og alt som venter videre.
Takk for innsatsen – og på gjensyn i Jordalhallen ❤️💙